‘Nog honderd afleveringen Hello Goodbye’
Joris Linssen begon het nieuwe seizoen van Hello Goodbye vorige maand met de honderdste aflevering en als het aan hem ligt komen er nog minstens honderd bij. Dat vertelt hij in TROS Kompas. Linssen wil nog jaren door met de show. “Omdat ik veel gesprekken op een dag voer, is Hello Goodbye best zwaar om te maken. Honderd afleveringen maken is dus een hele krachttoer, maar er komen er zeker nog honderd bij. Er blijven altijd mensen op Schiphol door de deuren komen“, weet hij.
Wel wil hij er dingen naast blijven doen. “Ik werk aan een nieuw programma. Het enige wat ik daarover mag zeggen is dat het over menselijke emoties gaat en van maatschappelijk belang is.”
Ook is Linssen nog altijd actief als muzikant. “Mijn droomwens gaat ook in vervulling: ik ga in Mexico toeren met mijn band en mijn vaste cameraploeg. We treden op voor mijn grootste held, zanger Armando Manzanero, maar ook in een concertzaal voor vijftienduizend mensen.”
“Er wordt een muzikale road movie van gemaakt. Bij de omroep zeiden ze in eerste instantie: ‘Dat moeten we niet willen.’ Dus ik ga het juist doen. Zoals gewoonlijk. Ik waardeer het enorm dat ik van de NCRV toch die vrijheid krijg.”

Reply With Quote